نیایش...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

نیایش

محبوب من

تورا می ستایمت

وبا تمام وجود نام زیبایت را

فریاد می زنم

 

محبوب من

هرگاه که از تو خواستم

لطف خود را شامل حالم کردی

نخوانده اجابت نمودی

 

محبوب من

تو خدایی و من بندۀ حقیر تو

پس می خوانمت

به هر آنچه شایستۀ توست

حـــــامــــــد



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت3:15---24 بهمن 1390
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوالکه هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!
خوشمان آمد


mehraban
ساعت16:31---23 بهمن 1390
دل قوی دار
به زودی باران
این پاره خطهای موازی خیس
اندوه چسبیده به پنجره را
خواهد شست .....

آپم.....


روشن
ساعت13:57---23 بهمن 1390
بهترین راه آرامش این است که بدانیم سکان دنیا در دستان ناخدای مطمئنی است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 20:56
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 378380
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس