♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

سلام دوستان

لطفا جهت خواندن جدید ترین دلنوشته های اینجانب

از صفحه فیس بوک بنده بازدید نمایید.

https://www.facebook.com/hamed.kazemi.927?fref=pb&hc_location=friends_tab

متشکرم

 



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت12:28---12 آذر 1392
تنهایی اش را به سختی با من تقسیم میکرد،وخوش بودنش را با او...
حرفی نیست،ولی ای کاش تقسیمش عادلانه بود !!!


parnian
ساعت12:26---12 آذر 1392
وقتی به خدا بگویی : خدایا غیر از تو کسی را ندارم...
خدا غیور است،خواسته ات را اجابت میکند...


مریم شرقی
ساعت12:55---19 آبان 1392
کــــــــاش آدم هیــــــــچ وقــت نفهــــمــه یــــــــه حـــرفایـــــــی دروغ بـــــــــوده…!

parnian
ساعت11:51---19 آبان 1392
از چیزی امیدی میسازیم برای فردا و
ک----ش می آید همه ی وجودمان در جاذبه فوق العاده اش!!!
سفری،دیداری،تغیری،چیزی ازین دست...
چیزی که متعهدمان میکند ادامه بدهیم!
(زنده یاد حسین پناهی)


parnian
ساعت14:19---18 آبان 1392
نالد به حال زار من امشب سه تار من
این مایه تسلی شب های تار من
ای دل زدوستان وفادار روزگار
جز ساز من نبود کسی سازگار من
در گوشه ی غمی که فراموش عالمیست
من غمگسار سازم و او غمگسار من
اشک است جویبار منو ناله های سه تار
شب تا سحر ترانه این جویبار من
چون نشترم به دیده خلد نوشخند ماه یادش بخیر خنجر مژگان یار من
رفت و به اختران سرکشم سپرد جای
ماهی که آسمان بربود از کنار من
در حسرت تو میرم و دانم تو بی وفا
روزی وفا کنی که نیاید به کار من


HANI
ساعت21:31---12 آبان 1392
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 21:13
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 428
بازدید ماه : 728
بازدید کل : 378365
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس