♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

می دانی چیست؟

به نظر می رسد زندگی مشکل نیست،


بلکه مشکلات زندگیند!

 حسین پناهی



نظرات شما عزیزان:

روشن
ساعت16:22---21 ارديبهشت 1391
کدام گل برای کدام مادر مناسب است؟

همنفس
ساعت20:39---18 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟دلم براوبلاگت تنگ شده بودداداش حامد...


یه شعرطولانی ازایشون دارم که خیلی پرمعناست امامتاسفانه حفظ نیستم اگه بعدابه نت دسترسی داشتم حتمابرات مینویسم منم خیلی دوسش داشتم زندگی نامشوخوندی دیدی چه شخصیت عجیبی داشته؟؟؟روحش شاددرخاطرماکه همیشه زنده وپایدارهپاسخ:
سلام آبجی گلم
دل من تنگ شده بود خانم
چند وقته نیستی کجایی؟
ممنون میشم بفرستی برام
بله زندگی نامه ایشون رو خوندم از طرفی خاطراتشون هم از آقای اکبر عبدی شنیدم

راستی وبت باز نمیشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :(


ایمان لواسانی
ساعت17:15---18 ارديبهشت 1391
تنهایی را دوست دارم زیرا
بی وفا نیست
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق
دروغی در آن نیست
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه
کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که
خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار
کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .



masoud
ساعت14:19---18 ارديبهشت 1391

باران همیشه میبارد.

امامردم ستاره رابیشتر دوست دارند.

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن!!!


بشار
ساعت12:01---18 ارديبهشت 1391


منم ناراحتم ، سر نمیزنی !!!



پاسخ: شرمنده الان میام داداشم :(


iman
ساعت0:27---18 ارديبهشت 1391
salam dada hossein khubi????????

bi marefat b ma dg sar nemizaniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa پاسخ: سلام دوست من حسین کیه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!


محبوبه
ساعت23:42---17 ارديبهشت 1391
خیلی با خودش کلنجار رفته بود ...

ولی نه ، بخاطر کارهای پسرِ نوح نمی توانست

به نوح علیه السلام ایمان بیاورد.

ولی سرآخر؛ او هم با پسر نوح غرق شد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:59
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 378381
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس